Procedury
Procedura przebywania rodziców / osób obcych na terenie szkoły.
Procedury zwalniania ucznia z zajęć edukacyjnych.
Procedura postępowania w razie wypadku dziecka w szkole.
Szkolne procedury postępowania nauczycieli (pracowników szkoły) w sytuacjach trudnych wychowawczo.
Regulaminy
Regulamin korzystania przez uczniów z urządzeń mobilnych.
Regulamin wolontariatu szkolnego.
Regulamin przebywania w szatni sportowej / przebieralni.
Regulamin rekrutacji na zajęcia terapii integracji sensorycznej.
Regulamin przyznawania stypendiów szkolnych.
Regulamin boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach
Regulamin korzystania z darmowych podręczników lub materiałów edukacyjnych
Procedury szkolne obowiązujące podczas pandemii COVID-19
Karta zgłoszenia dziecka na zajęcia w czasie pandemii COVID-19
Upoważnienie do odbioru dziecka z zajęć w czasie pandemii COVID-19
Procedura dotycząca organizacji opieki w oddziale przedszkolnym
Procedura dotycząca warunków i organizacji konsultacji dla uczniów
Procedura postępowania ze zbiorami bibliotecznymi zwracanymi do biblioteki szkolnej
Procedura funkcjonowania szkoły w czasie epidemii od 1 września 2020 r.
Aktualizacja procedury funkcjonowania szkoły SP3 – od 18.01.2021
Procedura dotycząca postępowania w przypadku podejrzenia zakażeniem COVID-19