Regulamin Szkolnego Konkursu ,,Mam Talent”
Zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły do udziału w Szkolnym Konkursie „Mam Talent’’, który odbędzie się w dniu 22.05.2020r.
Konkurs odbywa się w ramach realizacji szkolnego Programu Wychowawczo-Profilaktycznego.
Organizatorzy: Samorząd Uczniowski i Rada Rodziców
CELE KONKURSU:
- popularyzowanie działań artystycznych
- rozwijanie kreatywności młodzieży
- promowanie młodych talentów
- rozwijanie zainteresowań uczniów
- promowanie alternatywnych form spędzania wolnego czasu
- wyłonienie najciekawszej osobowości wśród osób posiadających różnorakie talenty
i umiejętności - zaprezentowanie w środowisku szkolnym i lokalnym różnorodnych talentów
- integracja zespołu szkolnego
Uczestnicy mogą występować w następujących kategoriach:
- Śpiew
- Taniec
- Pokazy treści kabaretowych
- Gra na instrumencie
- Recytacja
- Plastyka
- Sport (gimnastyka, sztuki walki, triki piłkarskie)
- Sztuka iluzji
- Występ teatralny, pantomima
- Własna (samodzielnie skomponowana/napisana) muzyka/piosenka
- Własne pomysły na prezentację
- Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VIII, którzy chcą zaprezentować swój talent Uczestnikiem konkursu może być każdy uczeń lub grupa uczniów.
- Forma konkursu w tym roku ma formę zdalną – należy zaprezentować swój talent poprzez nagranie filmu.
- Uczeń przesyła swoje nagranie na adres e-mailowy Samorządu Uczniowskiego: samorzaduczniowski@sp3zabki.pl
- Długość nagrania- maksymalnie 5 minut
- Konkurs składa się z jednego etapu, który odbędzie się 22.05.2020r
- Uczestnik może zaprezentować JEDEN występ.
- Uczestnicy mogą wziąć udział w konkursie po przesłaniu pisemnej zgody rodzica/opiekuna prawnego na adres e-mailowy samorzaduczniowski@sp3zabki.pl
- Uczestnicy mogą zgłaszać się od 11 maja do 21 maja.
- W dniu konkursu wybrana komisja (Dyrekcja, 3 nauczycieli, 3 uczniów, przedstawiciel Rady Rodziców) ocenia każdy występ w skali od 1 do 5 (gdzie 1 jest najniższą, a 5 najwyższą oceną punktową).
Konkurs wygrywa uczestnik, który zdobył najwięcej punktów w swojej kategorii
INFORMACJE OGÓLNE
- Występ nie może zawierać treści dyskryminujących lub wulgarnych.
- Podczas występu uczeń nie może być ubrany prowokacyjnie.
- Prezentacja nie może być dłuższa niż 5 minut.
- Dopuszcza się prezentacje dłuższe, nieprzekraczające jednak 10 minut (w przypadku występów grup powyżej 3 osób, prezentujących treści kabaretowe lub małe formy teatralne).
- Szczegółowe informacje- osoby do kontaktu- Pani Adrianna Niesłuchowska, Pani Agnieszka Walez, Pani Katarzyna Słowik