Regulamin konkursu
I. Organizator
Organizatorem konkursu jest Rada Rodziców Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach.
II. Cel
Celem konkursu jest:
– rozwijanie inwencji twórczej dzieci przez poszukiwanie różnorodnych rozwiązań plastycznych,
– umożliwienie dzieciom prezentacji własnych dokonań twórczych.
III. Temat konkursu
- Przedmiotem konkursu jest wykonanie i sfotografowanie własnej pracy halloweenowej. Mogą być to maski, lampiony, girlandy, dynie, ale nie tylko! Wszystko stworzone samodzielnie o tematyce halloween.
- Technika i format dowolny.
IV. Uczestnicy
Konkurs jest wewnątrzszkolny i przeznaczony jest dla uczniów klas 0–III oraz IV-VII
V. Warunki konkursu
1. Każdy uczestnik ma prawo wykonać jedną pracę.
2. Każda praca powinna mieć metryczkę zawierającą dane: imię, nazwisko, klasa.
3. Metryczka musi być widoczna na fotografii (może być np. oddzielna karteczka postawiona przy pracy).
4. Prace będę oceniane przez jury.
5. Najciekawsze prace w każdej kategorii zostaną nagrodzone:
a) kategoria 0 – III
b) kategoria IV – VII
6. Termin konkursu upływa 31 października 2017 roku.
7. Zdjęcia prac należy dostarczyć mailowo (w młodszych klasach prosimy o pomoc rodziców) pod adres: rrsp3@op.pl